Ibra kommer om en månad!:)

Ojojoj tycker visst jag blivit lite dålig på att uppdatera min blogg. Menmen, det tar ju sån tid och så är det faktiskt inte lika roligt längre. Men visst, ibland ska jag komma med en och annan uppdatering i veckan. Man har ju sina dagar.

Solen lyser här idag och det blåser lite halvt. Tänkte slänga på jackan och gå ut en sväng precis som jag brukar så att man får lite luft innan man börjar jobbet! Idag blir det potatismos och kryddkorvar i matlådan. Undrar vad Ebba ska ha, hahah.. Danne har ju ingen spis som fungerar ännu..

På lördag morgon åker vi hemåt Halmstad igen. På söndagen blir det till att bestämma vilken valp som vi ska hämta i mitten av November :) Wiii.
 Så här små är dom nu:






Kommentarer
Postat av: ..

haha din jävla idiot skaffar hund, när kommer barnet!?? haha det är så PINSAMT!

2009-10-16 @ 19:44:38
Postat av: Anonym

Såå söt :)

2009-11-03 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0