Värmeslag på Munkedamsveien

Pust suck och stön

Efter att ha lagat en ordentlig middag till mig själv med mitt älskade potatismos, sallad (ush) och kycklingfilé med någon brun sås jag dammade ihop så blir man Knappt varm asså. Sitter här och äter då jag nästan smäller av av värmen. Jag slänger ur mig: Josse jag dör snart, jag är så varm så jag tuppar av! Det nästan rinner i pannan på mig! Och hon svarar: Ja jag också.. sedan går det några minuter av suckanden och stön angående hur varmt det är men inte fan är det någon av oss som orkar lyfta på röven och gå 3 meter fram till fönstret och öppna. Det kan man kalla för I-lands problem. Vi måste ta tag i våra liv och börja göra saker! haha, precis som att göra blåbärspaj tidigare idag, det var ett bra slag för mänskligheten! =)

Men... jag är fortfarande varm, fastän att vi har öppnat fönstret, hur gör man då?
Funderar på att gå ut och springa! Mattias har ju lovat att vi ska träna nu snart och man kan ju inte vara i hur dålig form som helst :P

Nu har det dessutom slutat regna och åska här.. (inte för jag märkte ngt eftersom jag sov, men josse hon låg här och mös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0