Torsdagen!

I torsdags festade vi med våra grannar när alla kommit hem från jobbet. Vi drack lite öl och satt och snackade fram till 23 tiden. Då drog vi bort till högskolan på Majostuen och jag kom in Gratis! Jag må säga att alla norrmän är så jävla mycket mer generösa än de svenska killarna. Jag blev bjuden på inträdet = 150 kr + 3 öl inne på puben. Samt Malin och Linus bjöd de 60 kr till och någon öl där med :) Dessutom fick vi 100 kr till taxi för att komma hem efteråt. Haha snacka om sköna killar!

Dessutom hade vi ju statsministerns son här i lägenheten i torsdags natt på efterfest, han kunde i princip allt :)




Sixten och statsministerns son
Gissa åldern på sistnämnda, jo han är född 89?? Det trodde ju inte jag i alla fall...




Killen som försökte lära mig Norsk folkdans! Haha

Kvällen slutade kl 05.00 uppe på takterassen efter efterfest på munkedamsveien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0