Spagettii, köttfärssås & ensamt!

God kväll mina damer och herrar som läser!


Då var även denna tisdagen över och förbi. Den har präglats av jobb men även lite jobb. I morse var jag en död fisk som ni kanske märkte då vi låg uppe och pratade i princip hela natten i vårt sovrum, tusan! Det måste bli lite skärpning på den där punkten asså.

Imorgon åker alla ifrån mig! Jag ska sova ensam i kanske en hel vecka och jag som är så rädd för att sova ensam. Jag gillar det inte alls faktiskt om jag ska vara ärlig. (Men det är en hemlighet, så berätta inte för någon du känner!)

Idag har jag jobbat med Audun (?) haha fy attans vilken kul prick, dock lite seg i arbetet om man säger så, menmen.. han är ju en jävel på att lägga upp korv i korvbröd märkte jag. Miho har kittlat mig hela dagen lång eftersom hon tagit reda på att jag är kittlig överallt!

Nu äter jag köttfärssås och spagetti ännu en kväll, jaja men gott var det i alla fall! :)

Pictures från Helgen 17: Maj finns nu upplagda på Isabell Eriksson på facebook, men jag lägger upp ett smakprov på den otroligt härliga helgen. Hoppas på en lika bra helg och sol om inte annat, kanske på torsdag så man kan sola?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0