Snart kommer mina fotbollsskor till Oslo <3

Jaha, då satt man här igen. Jag har suttit hela dagen och undrat varför internet går så förbaskat slött.. och innan jag och josse gick ut kom jag på det! Jag tankade ju en film, då går det så jäkla sakta med resterande av internet.

Vet ni vad jag kom att tänka på? Jag är så sjukt sugen på att paddla kanot. Det har jag bara gjort en gång i hela mitt liv och den gången fick min kompis nackspärr så jag fick försöka paddla själv framåt i motvind vilket slutade i katastrof och alla killarna från klassen fick komma och hjälpa oss in i land :) Tusan, minnen är allt för roliga!

I veckan blir det att lira fotboll med joel och hans gaaang :) Det har han lovat! Fotboll ja, gud vad jag saknar den. Linus ska ta med mina fotbollsskor upp nu till helgen! LOVE!

Vem har lånat min film: Blue crush? Millie? Jag menar, det är väl alltid roligt att man kan använda sin blogg som en annons för borttappade saker. (Det är ju inte första gången ikväll)

Issa, idag hade jag behövt vara som du.. jag ska berätta senare!


Alla har vi haft vår sista älsklingslektion i skolan, min var fotbollen




Jag har dragit upp byxorna med flit :)

    

Saknar fotbollen så jag får ont i magen ibland alltså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad nu älskling? var är det som jag har men inte du?

PUSS

2009-05-25 @ 13:36:22
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0