Nära döden-upplevelse

Haha gud så roligt. Jag och Josse har varit vid Bygdöy (?) vid paradisbukten. Gud så mysigt men precis innan vi gick så gick solen i moln och vågorna skvalpade lagom bra från Colour Line. Men på vägen hem, altså... vi höll på att dö! Helt slut efter att vi gått 100 meter och då hade vi bara 5,1 km kvar hem, hurra! Nu är vi hemma och båda slängde sig på soffan och till råga på allt var vi döds hungriga. Kan tänka mig att det bara var därför vi lyckades ta oss hela vägen hem MAT! Något kul som hände nu när vi lagade mat. Haha, josse orkade inte ens vänta på att sina nudlar skulle koka färdig och jag åt min köttfärssås kall! =)




På vägen dit, kanonväder!

  

En mycket trött och halvt nyvaken matilda & glad josse



Myspys paradisbukten

  

Josse smygfotar mig & josse Solar kroppen vettni

Nog med nakenbilder, det finns ju fler menmen.. 
Nu är Twilight Robert på tv, så byebye
later...     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0