Kjempebra!

  • Allting är så kjempebra med mig, det vet alla som jobbar med mig. (Kan det bero på att jag nämer ordet kjempebra i princip varje minut? Kanske) Tusan bananer, skärpning med kjempe bra asså.
  • På tal om det så har det varit kjempe bra och kul på jobbet idag. Jag gillade verkligen att öppna bistron, det var både chill och väldigt kul faktiskt. Audun lärde mig otroligt mycket (den knappen ner, den ska dit och den ska hit). Haha riktigt kul är han den där pricken...
  • Ikväll har dock inte varit riktigt kjempe bra eftersom jag har haft en förbaskad huvudvärk hela kvällen. Kom hem, fick gå och lägga mig direkt och sov till ca 21.00, jo jag var en aningen trött asså. Men nu har jag och Josse varit ute och gått lite. Även slängt lite gamla flaskor sen helgen och köpt en choklad som redan är slut (huh!) Nu ska vi titta på Twilight, ännu en gång.
  • Imorgon är vi lediga jag och Josse. Då ska vi ta en lång promenix och kolla var vi ska ligga och glassa i sommar :)
  • Audun var helt säker på att jag inte hade varit mörkhårig en gång, haha här kommer bevis =) Synd han inte läser min blogg!
 

(Innan jag tog beslutet att skaffa tandställning vilket var väldigt bra gjort av mig)



 

Dagens höjdpunkt:

Jag slipper betala min böter på tåget som jag åkte, 900 kr. Man kan säga att jag är ganska glad över det! Kan väl bero på att jag har 660 kr att leva på hela månaden och redan har gjort av med 100 kr på mobilen, precis nu.
Nu: Över till filmen



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0