Jag har tamifan köpt DYRASTE godisen ngnsin!

Hejsan och god kväll!

Har haft en kanondag på jobbet! Fick stå i Swe-shopen och löka mig lite, eller löka och löka det var ju en del att göra faktiskt. Men det roliga var: Audun ringde mig vid kl halv 11 i morse (precis när jag satt mig till ro uppe på takterassen med Malin för att steka). Han ber mig börja tidigare och i uppvasken istället för swe-shopen, vilket är ett riktigt b-jobb jämfört med swe-shopen. Jaja, men jag har inte ätit än sa jag och han frågade då vad jag ville ha. Jo en macka med ägg. Vill du ha räkor? JAAA ! Så när jag kom till jobbet fick jag världens godaste räkmacka, så tack till en mycket snäll och  glad Audun idag =) Dagens ros till honom!

Ikväll har jag och Josse varit i frogner parken. När vi passerat Bygdö Alé så blir jag så sugen på godis, går in, plockar till mig några bitar... ja då menar jag verkligen ETT FÅTAL, eftersom det inte går så bra med min ekonomi. Jag går fram till kassan och tänker "ja det blir väl max 15 kr"..... 27 kr säger kassörskan !!!!!!!!!!! Herregud, är det godis gjort av guld eller? Arg som en bålgeting går jag runt i parken och jag och josse vräker i oss godisen med andakt tamifan! =)

Här kommer lite mysiga Pics på mig och Jossie =)



Jag kan räkna dom till typ... ca 20 godisar, FYFAN!

  

  

Jag & Snygg Josse!

  

Hej här är vi igen! :)

  


Kan nätt och jämnt nämna att jag och Josse tänkte rånat affären som sålde godiset eftersom de måste ha oändliga summor i sin kassa efter de jävla priserna! Förbannelse !
Nu ska vi glotta på Fråga Olle...(josses nya favorit program)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0