Grattis Joel!!!

Hey & god morris!

Det var en skön sömn man fick till slut. Förutom att det var jätte svårt att somna igår eftersom Linus snarkade, men det funkade när jag vände på kuddarna. Alltså ni vet när man lägger kuddarna vid fötterna och vänder på sig. Då har jag mycket lättare för att somna, ganska mystiskt faktiskt, haha.

Grattis till Joel som fick jobbet på Rimi här uppe och flyttar hit på Måndag! Nu blir det ännu fler man kan umgås med, fan vad kul!! ♥

Dessutom kan vi passa på att berätta att jag drack en kanongod latte igår på Karl Johan med Joel, hans kompis (kommer inte ihåg namnet) och hans 2 tjejkompisar. Sköna prickar allihopa, men efter ca 50 min så skulle alla dra och jobba, då även jag.

Outfit kommer senare, idag en liten oldis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0