För trött för att blogga

Hej och välkommen hem Matilda!

Då var man äntligen hemma efter en satans lång dag på jobbet. Ja vissa dagar går ju lite snabbare än andra om man säger så. Denna dagen har gått så sakta så jag trodde jag skulle trilla ihop på golvet ett fåtal gånger. För att inte prata om när jag brände sönder min hand av ånga! Fyfan säger jag, det var inte det skönaste jag varit med.. nästan en sån där Nära döden upplevelse. Okej kanske inte riktigt så farligt, men jobbigt och ont som fan fick jag.. hela handen blev röd!

Idag har man hunnit med skatteetaten också. Skönt, så nu får jag mitt skattekort imorgon på posten. Phjuu, då får man rätt lön i alla fall och förmodligen sitt Ikea-kort snart...

Imorgon blir det till att gå upp i Ottan och säga adjöss till Malin som ska åka till Bulgarien i 1 vecka,... nej varför skulle jag vara avundsjuk? Det är ju alltid så fint väder i denna jävla stan :) (NOT!)

Dagens höjdpunkt:

När Audun (som vanligt sitter i kantinan) när jag kommer och ska äta. Han nämner att han ska till Hultsfred i År... haha det ska ju jag med. Attans, man blir visst aldrig av med honom den lilla skvabben till grabb. Tydligen ska vi träffas ute på Lördag också, jag menar... hur många vill inte se mig full ? =P Dessutom ska han med o spela fotboll, hejaheja till helgen blir det härliga blåmärken känner jag på mig!

Jobb 11-19, ni som försöker få tag på mig ;)

Dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den där audun egentligen?

låter som om du pratar om en bil hela tiden. ja du fattar, haha!!!

2009-05-28 @ 10:54:45
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0