Döda mig!

Jag är tröttast i världen hej & hå! Det var inte igår man gick upp kl 07.00 + att Linus har snoozat ungefär 5 gånger  och inte vaknat en enda gång så jag har fått skrika: Linus! Stäng av klockan! Haha, han var helt död i morse, precis som en viss Matilda.

Idag har vi regn, nej men vad ovanligt och hemma är det sol som vanligt! Ussssssh! Nehe, varför tror ni att vi är avundsjuka, icke då! Haha, knappt.. bara lite smått irriterade här hemma så fort vi vaknar. Typ senast för 10 sek "Jävla fitt väder, jag dör" Av Malin :) Jag är glad att jag inte jobbar utomhus som Josse, ush det hade inte varit roligt.

Haha kom att tänka på Josse! "Om ni behöver hjälp på Ikea food så ring mig, jag hjälper gärna till". Hjälper till med vadå? Att äta mat eller att jobba! :D

Nu ska det plattas hår vettni.

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha hjälper gärna till med båda två :D

2009-05-18 @ 08:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0