Döda mig igen?

Ush, nu är jag sådär trött ännu en dag. Idag snoozade jag till och med, det ni ! Det är inte varje dag det händer och dessutom så gjorde jag det 3 gånger vilket resulterar i att jag har väldigt bråttom nu och inte alls har tid att sitta här egentligen. Jag satte klockan på 09.45 för att jag skulle hinna duscha och jag gick upp för 10 min sen och ska dra om 20, så det blev en väldigt snabb dusch för kroppen må jag säga.

Idag blir det bistron så alla kändisar, kom och köp korv! Haha eller som Bert Ljung säger: 3 raggarballar med svängdörrar och en jävla massa bloood! Haha, tusan han är kul han! Hoppas det kommer in något knaso och säger så till mig för då jäklar kommer jag skratta!

Nix, man kanske skulle ta och ta på sig lite kläder och kila iväg så smått mot bussen.






Over and out, see  you tonight!

Kommentarer
Postat av: milie

Åh mattilda.! vi glömde ju fan att hyra en va bert filmerna ju:) kommer du ihåg de?! Vet du om du får ledigt än??? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA. Jag döör om inte du kommer! :( Pusspusssss

2009-05-19 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0