Dessa russbussar - värt att läsa

Som jag nämnt tidigare så kör det runt Russebussar här i hela staden. Nu har man fått lite mer information.

Man kan nämligen åka med dessa ungdomar som ska gå ut 3:an och gymnasiet i år. De åker från 25 April till 17 Maj i dessa Russbussar som de lägger ner otroliga summor på. Ca 20-40 tusen var! De köper en buss och målar om den och inreder om dom helt innuti. Än så länge har jag inte åkt någon Russebuss men hittar jag någon så ska jag fan med, det är en sak som är säker!
Det roliga är att de springer runt i sina russkläder alltid + att de börjar skolan kl 08.00 - ? sedan runt 16 på kvällen så bär det av med fest varje dag från 25 april till 17 maj. Det festas varje dag från 16-06 på morgonen och jag förstår verkligen inte hur de orkar med skolan. Haha för det hade då inte jag gjort!
 
Så här kan de se ut:







Man kan ju säga att det DUNKAR lite lätt i väggarna när en buss kör förbi, haha så galet kul!
Varför hade inte vi det så i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0