Då var man 20 år & ett år närmare döden

God kväll!

Tack Joel för en bra och faktiskt ganska snabb tripp tillbaka till Oslo! (jag vet att du tjuvläser;)) Det var kul och även fast jag var sugen på wienerbröd hela vägen gick det snabbt och var faktiskt helt okej.

När jag kom fram kom min barndomskompis & även nyfyllda 20 års barn Linus och mötte mig. Vi pratade lite med Joel och hans kompisar innan vi kilade hemåt för att vänta... trodde jag... 2 tjejer med ett leende. Icke sa nicke ingen hemma som var glad och väntade på mig inte. Det är tur att man har 2 helt underbara tjejer under oss som råkar vara Jennie min kusin & Julia. Vi skrattade länge och ballonger & tårta fick man också ! Kanon var det mamma, jag har en helt underbar kusin & kompis till henne.

För övrigt känns det inte alls bra att vara tillbaka, jag ställde mig frågan "Varför bor jag här"? Så långt borta från mina underbara vänner.? Hela helgen har varit helt underbar. Jag har firat den med de bästa och när jag åkte ifrån gbg kändes det bara skit faktiskt. Jag gillar det inte, men man vänjer sig nog... eller så blir det bättre.

Lite närmre döden är man också.. tro ja det

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig så himla mycket hela tiden

2009-05-12 @ 22:27:29
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0