Åh längtar ihjäl mig!

Årens alltid skönaste händerlser har alltid varit på Hultsfred om sommaren och Åre om vintern. Självklart bangar man inte Hultsfred för 3:e året i rad. Detta året kommer bli kanon känner jag. Massvis med vänner, bira, tält och massa musik. Kommer aldrig glömma när vi satte oss i bilen förra året. Vi hade packat in alla saker, på med solbrillorna och nitskärpet och sedan köra de några få milen bort mot Hultsfred i Småland som lyckades ta ca 3 timmar extra för oss.

Låtarna som ger sånna härliga minnen från bilturen (för övrigt går de låtarna på rep i min mobil på väg till jobbet varje dag!)

- When the children cry / White Lion
- Don't stop me now / Queen
- Show must go on / Queen
- We are the champions / Queen
- Girls girls girls /motley crue




(Grannarna har inte gått och lagt sig än! HUJEDAMEJ!) där snackar vi festprissar!
Nu ska jag strax dunsta till jobbet, fyfan vad trött jag är. Döda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0