Yoggi med flingor e goooott

"Åh fy fan den måste jag nog köpa" nämner josse så fort hon smakat på min yoggi.. haha . En yoggi med smaken skogsbär tillsammans med flingor. Samt även 3 mackor med ost och paprika. Jävlar, det låter nästan som en Jossefrukost. Nog bäst att lägga av genast.

Är galet trött, Malins killkompisar kom på efterfest vid klockan halv 5 i morse, i och för sig hade jag ändå inte somnat ännu så det var inte så jobbigt för mig då. Men vi kom inte i säng förens vid halv 6 och upp kl 11 idag. Om någon timme ska jag iväg och jobba igen, och herregud hur ska jag orka? Imorgon börjar jag ju ännu tidigare, redan vid halv 1 tror jag.
Igår jobbade jag 16.00-02.30, goa pengar + att jag fick med mig 360 kr i dricks hem =) wii.

Idag kommer Linus hem! =) wihoo. Hoppas han har haft det bra! Nehe, nu ska jag ta tag i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0