Unicef

God morgon mina damer och herrar!
Gårdagens kväll bjöd på mer än mycket roliga skratt, men även en och annan irriterad min. Det började hemma hos oss (som vanligt) där det var vi och några från jobbet. Vi drack o drack o drack, alla blev kalas fulla utom jag faktiskt. Kände mig inte riktigt på g, men det var nära att jag blev full o go. Därefter drog vi ut på något jävla fjortisställe typ, haha as tråkigt folk. Typ bara massa äckliga (andersbergsfolk) som skulle på å pilla hela tiden så vi satte oss jämte vid baren där det var 20 år, för där kom ju inte alla äckliga småbarn in dvs (18). Då kommer det fram en holländare och bjuder på skumpa, haha han köpte nog in 4 flaskor till oss tror jag, plus shotar och skit. Men dit ska jag då fan inte bege mig fler gånger, tok tråkigt ju! Fast Linus gjorde en och annan rolig sak igår:

- Han välte ut stearinljus över hela sig (ansiktet) så malin skrattade så mkt så hon spottade ut ölen hon hade i munnen
- Han trillade ner i fönstret när vi var ute på pubben, haha med hela stolen dessutom
- Han trillade över vårt glasbord och dessutom välte han ut 2 hela öl på golvet
- Malin var inte dum hon heller, hon välte nog ut 4 glas skumpa på bordet som snart såg ut som en pool
- Hon välte också ut ett antal öl hemma på golvet (har jag för mig)
- Josse var värdelös på ölspelet, haha hon fick dricka hela tiden!

Nehe, nu ska snart jag och Josse iväg och jobba. Malin och Linus sa upp sig igår, jag får väl se hur länge jag kan tänkas vänta innan jag också får göra det, jag må ju försöka få ihop lite pengar.
Idag ska vi stå för Unicef igen på den stora arenan och idag får vi även kolla på fotbollsmatchen vilket ska bli jätte kul så nu ska jag upp och fixa mig.

Hörs ikväll om jag inte är för trött!




Jag ska på Hultsfredsfestivalen jag ska skrika mig hes och vara full o galen

Kommentarer
Postat av: Milie

Fy fan vilken härlig bild..! Åh vill dit! Du & jag Matty :D

2009-03-08 @ 18:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0