SJUK

Åh kan det vara mer eller mindre bara min jävla otur som spökar nu igen? När man väl har fått ett jobb och jobbat i 4 dagar, jo då ska man gå och få feber och kanske t.o.m. halsfluss! Hurra säger jag bara. När det är som absolut roligast, japp då ska man jävla åka dit... har ingen kommentar till detta förutom att jag alltid har samma tur.
Så inte fan blev det någon intervju idag inte, nejnej.. har legat på soffan och frusit och druckit vatten i princip hela dagen, KUL va!

Nu tittade solen fram, hurra asså! Haha glädje som inte finns när man är sjuk och dålig. Känner t.o.m. för att spy upp alla mina organ i hela kroppen..

I want to break free





































Tänk om mna var så pigg och kry som här, då hade livet varit lite lättare må jag säga. Krya på mig, från mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0