Melodifestivalen ikväll kanske?

Hej och hö som vi säger i Sverige! (eller som jag säger i Sverige, men även här i Norge)

Idag har vi inte sysselsatt oss särskillt mycket känns det som men ändå har man fått en hel del gjort. Jag vaknade idag vid 10, alla sov och jag var så kissignödig så jag höll på att storkna! Så efter många om och men så gick jag upp för trappen, sedan åt alla frukost och tittade på Rallybrudar som jag nämnde. Efter det tog jag och Linus bussen in till stan Claes Ohlsson och så köpte vi skruvar till våra hyllor. 60 kr! Fy attans bananer. Eftersom min skruvpåse kom bort i flytten, hurra säger man till sånt!

Ikväll blir det kanske tacos till melodifestivalen och därefter tror jag faktiskt att jag ska göra något gott vettni!

Till josses nära och kära:
Det är ju lördag och en än gång, här kommer det till alla nära och kära till Josse. Alltså nu är jag seriös! Josses frukost : En jätte tallrik med fil, flingor och banan och säkert sylt också. (hennes flingpaket är snart slut, efter lite mer än en vecka!) plus typ 2 mackor, te och oboy. Till lunch typ världens största berg med spagetti och köttfärssås (då snackar vi portion 1, eftersom portion 2 nästan är ännu större!) haha. Till kvällsmat brukar hon äta ett stort nytt berg med någon slags mat. Och ända sedan vi flyttade hit har hon sagt att hon ska krympa sin magsäck, haha =) Lycka till Josse! Så här brukar det låta: "men det är ju helg nu", "jag ska bara äta denna med", "ska du inte ha mer mattan?" "ska ni slänga all den maten? :O")

Vår älskade slaskspann Josse - du e väl för go du!




Kommentarer
Postat av: Denise

åh tack så mycket!

Jag älskar Den! =)

2009-03-14 @ 16:58:15
URL: http://deddenisen.blogg.se/
Postat av: Josefin

hahaha det va den gräsligaste bilden mattan, tack! och ja, jag ska faktiskt börja på måndag med att krympa magsäcken ;)

2009-03-14 @ 17:05:26
Postat av: frida svensson

hahahaha där kom den bilden fram :P

2009-03-14 @ 18:51:30
Postat av: Johanna

Det va ju ganska lite mat.. bara förrätten för Josefin Larsson.. haha!

Det dröjer nog innan hon krymper sin magsäck :D

2009-03-17 @ 12:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0