Joggingtur i centrum

Tjo och godmorgon!

Idag vart man lite piggare när man steg upp, pust. Råkar dock bo med 2 töser som inte kan vara särskillt tysta på morgonen och det blir ju inte bättre av att min sovrumsdörr går direkt till köket där det smälls i luckor hela morgonen när jag försöker sova :) menmen, haha det är lite kul. Linus stackarn hade inte sovit mycket han heller i natt.

Följde honom till centralen, för han är faktiskt på väg hem till Sverige nu! Tro det eller ej. Där ska han på fyrhjulingsträff. hmm? kul eller inte, det får han avgöra :) Jag själv funderar på att åka hem över Påsk, Jennie skulle göra det. Men man får väl se, får man jobb så stannar jag ju såklart. För nu börjar det bli kris. Idag kl 16 ska jag vara på möte och testjobb uppe vid Grefsenkollen som servitris. Det ska bli jätte kul och hoppas verkligen jag kan få det och att det inte är något jävla sommarjobb för det vill jag inte ha.! De ringde också nyss från Barnhagevikariepoolen, så dit ska jag på intervju på måndag. Nu gäller det, cashen måste in!

Hälsade på Jennie på hennes jobb lite efter min joggingtur från centralen och på väg hemåt. In på Rut mfl iförd tighs (joggingtights) haha och min halmiajacka och lurarna i öronen. Det må ha sett rätt kul ut!

Jag ber till Gud att jag får jobbet ikväll, från och med imorgon eller nåt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0