"Haj haj, bruker du Omega-3"

Haha den pitchen kör vi med hela dagarna och ja må säga att det inte är lättsålt. Igår sålde jag 4 st och idag bara 2. Hmm men idag hade jag mkt roligare. Hamnade med brat Enre. Hhaa kul kille vettni som tror att man är en tjej från sverige, som ligger med alla och är helt galen. ! hhaa icke sa nicke, menmen blir nog kul inflyttningsfest. Nämnde också att han var en brat men han sa då "nesh, jag är ingen "bratt". haha

Jag säger då det, kul idag faktiskt men en aningen segt på slutet.

upp i tid imorgon, nu blir det bira och sen sova! inte ätit på 2 dagar så nu är det dags för nudlar ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har rätt många converse skor, vilken storlek har du? täjer de sig?

2009-03-07 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0