En härlig dag hemma i lugnet

HOLA!

Go kväll allihopa! Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag skrev ju som sagt var in mig på ett bemannings företag igår och imorgon ska jag på intervju och efter det ska jag och Malin gå och skriva in oss på ett annat bemanningsföretag som är mer typ för restauranger och sånt så Emil från vårt nya jobb ska visa oss alla restauranger som är bra att söka på. =)

Idag har jag sagt upp mig, sen åkte jag och Linus spårvagnen bort till 2 killar från ljungby som bor i stan. Trevligt, förutom att det stank rök i hela lägenheten eftersom de rökte inomhus i princip hela tiden, ush o fy tänk o bo med en sån vettni!

Imorgon ska jag baskemej ut och gå också. Måste få mig lite motion. Såg att jag hade visst slösat jävla massa cash, det var inte bra. Så är det att ha ett skitjobb men nu är det slut med det!




Saknar dig din tokhund, på måndag kommer jag hem till dig och hälsar på!


SNART ANDRA AVENYN! wiiiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0