En cola i solen tack !

God kväll!

I eftermiddags tog jag josse och linus våra feta arslen ner till Aker Brygge och tog varsin cola, eller pepsi faktiskt. 56 kr för en läsk. Haha. TOKDYRT om ni frågar mig, men det var fan najs o sitta där och steka bland alla brats, det må jag säga. Nu har vi glottat på Livet är en Schlager, den hade jag faktiskt aldrig sett förr, vilket var kul! Den var ganska bra..
Sen ska vi titta på Twilight, alla säger ju att den är så bra och snart är den nerladdad och klar. Till det blir det nudlar tror jag..

Fick ett inlägg från Emil i Borås, han frågade om jag var i Oslo. Hhaa fan vad kul, jag tror nämligen att han befinner sig här. Det hade ju varit tokkul att träffa på den gubben, var trots allt väldigt längesen!

Tack för alla underbara kommentarer om mitt nya "smile" som dom säger här! =)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Har josse fått nått jobb?:) kram

2009-03-19 @ 23:36:26
Postat av: JOsefin

Jag har ingert jobb nej. jag jobbade idag fakriskt för Prego.. kan berätta mer på msn. Skitdag kan man säga! :P

2009-03-20 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0