AA =

Anonyma alkholister eller Andra Avenyn. Lätt Andra avenyn!
Nu sitter jag här i mitt gamla rum, precis duschat och snart ska det noppas ögonbryn, man får ju passa på när man är hemma! Idag har jag först fått pappas kanongoda köttbullar och potatisMos! =) Sen ikväll fick jag tacopaj! Åh vad gott det var! Har även varit och handlat lite mat med pappa så att jag ska få överleva, även några öl som ska få följa med upp till Oslo.

Snart, ja väldigt snart försvinner min räls.. imorgon kl 08.30 faktiskt.. jag har ännu inte riktigt fattat att det är sant. Undrar hur jag kommer se ut? Om jag kanske blir jätte ful och aldrig mer kommer öppna min mun? Nej, så får man ju inte tänka. Sen efter det ska jag snabbt in till stan, fixa en bok... män som hatar kvinnor så jag har något att läsa på bussen! Sen hem, äta och packa och dra iväg mot bussen med förhoppningsvis fina tänder.





Igår köpte Issa sin balklänning, ååh! Hon kommer bli såå fin min sötnos. Det var ju kanonkul, en av de bästa dagarna i mitt liv =)

Kommentarer
Postat av: frida svensson

åh du är så himla fin på kortet mctilda :D

2009-03-18 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0