Vilket väder!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men idag och igår har vi för första gången haft runt 27 grader här i Oslo. Igår klarade vi av att ligga i parken med grannarna en sväng men idag blev det vid stranden direkt kl 09.30 i morse till 16.00. Så nu är man lagom bränd, eller jag vet inte om jag ser så jätte bränd ut, men det känns vill jag lova.
Slumrade till i soffan nyss till Sunes sommar vilket är en helt galen film =)

Tiden går såååå fort, på Söndag kommer jag hem till Hstd och är där hela veckan så då förväntar jag mig: Sol, bad i vårt underbara Tylösand <3, fest och massvis av grillning med alla goa gubbar & jäntor! Självklart pizza och gärna en och annan öl i parken och några sittningar på uteserveringen. (hörde morfars hade öppnat sin nu) Så, söndag - torsdag var beredda på en kanon vecka!

Det kommer bilder, för idag var en bra dag.. men jag är så förbannat trött så jag orkar bara inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0