VÄRLDENS VÄRSTA BUSSRESA

Japp då har man vaknat. Hm,, knappt trött...
Bussresan började såhär:
- Det hoppar på 2 killar (babbar) i 25-30 års åldern. De sätter sig bakom mig och Jennie och börjar öppna ännu fler öl. Hm tänker jag.. låt det dö ut snabbt så jag kan sova. Men inte då!!!! Först när det är 2 timmar kvar hem, ja dåååå kan dom hålla käften och lägga sig för att sova när hela bussen gjorde det runt 12 snåret. Suck. Plus att de skulle skrika hela jävla vägen och inte fattade när man bad de vara lite tysta. USH OCH FY VILKA JÄVLAR!

Men de ska inte få förstöra min Midsommar. Ringde Linus precis! De har fixat midsommarstång och blommor och hela köret :) Kommer bli sååå mysigt. Sen blir det taxi in till stan YEY!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER! NU BÖRJAS DET....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0