Under the gun

Issa har du kollat listan som The Killers ska spela på Hultan? Helt galet skön..

Varit sjuk idag och inte fan har internet funkat, helt tokig blir man! Men till veckan blir det mycket uppdatering med bilder, det lovar jag. Mår lite bättre nu, men är nog inte kapabel till att jobba tror jag.

Har varit en liten sväng på stan med Mathias, Audun, Dennis och deras tjejkompis. Var och kollade lite, men mådde då tusan inte bra då. Nu mår jag betydligt bättre, har nog ingen feber längre.

Imorgon är jag hemma redan vid 14.00 tiden. =) Toppen kul. Träffa alla vänner vid östra stranden och bara festa till det. Fan hade velat gå på Ikea festen, men känner mig inte så pigg så att jag skulle kunna jobba... däremot har jag ju festat med feber förr så...men det går ju inte att inte jobba och festa på jobbfesten.. Ikke!

Audun har varit här i några timmar. Han åkte just och var väldigt inne på att man skulle ta en pills, men vafan, inte när man är sjuk. Han har fått titta på alla mina bilder på datorn, men inte fan var det särskillt kul tydligen.. haha. Däremot blev Josse lite småkär i honom när han började sjunga.. men fyfan vilken ful huvudbonad han ska ha imorgon på festen ;)

Over and out OSLO, Tomorrow SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0