Ubåt?

Jag och Malin såg precis en ubåt utanför fönstret, haha knas! Jag vill också åka ubåt och fan inte jobba på Ikea. Det hade varit mycket coolare!

Hoppas man kan få ledigt och komma hem till mormor som fyller 80 år i helgen, hoppas hoppas.. för hennes skull!

Nu är det uppehåll och Malin ska snart kila iväg till jobbet, jag drar inte förens om 2 timmar. Ikväll kommer Bella hit och sover, jag är dock inte hemma förens vid 23.45 typ så.. det blir väl nästan bingen direkt så man orkar vara på jobbet vid 10 imorgon..

Kommer nog en dagens senare, har även passat på att shoppa loss nu när jag var hemma. Nästa inköp: GUMMISTÖVLAR! Det är bra att ha i det här jävla landet + Hultan kommer ju alltid vara och förbli geggigt :) Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0