Tjuvar!

Alltså.. vi måste ha tjuvar här. På alla fester vi har haft har saker försvunnit. Linus rakhyvel, min foundation från Nouba och vet ni vad vi märkte häromdagen, Malins stora godispåse som hon hade haft i kylskåpet var borta. Ja, den som var så jävla dyr. Synd att man inte fick se hur god den var, för den såg så förbaskat galet god ut. Sluta stjäla vettja!

Sitter och dunkar lite The Killers för 3e dagen i rad. Nu sitter snart spellistan inför Hultan <3 I år ska jag fanimej inte missa ett enda band jag vill se, så det så.

Tänk er. Nu har jag bestämt mig. Löshår, till under brösten och min Åre keps På Hultsfred 09, kan ju knappt bli bättre.
 


Vill till Liseberg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0