Självklart kunde jag inte hålla mig..

Japp, hur går det när matilda får pengar? Jo, hon går självklart och handlar något som hon verkligen velat ha och denna gången stod ett par Tjocka Ray ban pilotisar på lappen. Så in till Synsam och catsching så var man inte så rik längre ;) Däremot väldigt mycket gladare.

Jag Josse Linus och Fanny passade på att glida ner på Bryggan, närmare bestämt Lektarn, där vi köpte lite öl och åt lite pommes med aioli. Fett gott och myyyyys! Vi satt där i några timmar och bara tittade på folk och skrattade. Därefter vidare på glassjakt. Hmm vi hamnade på typ "pride-festivalen" haha in där och åt lite Ben and Jerry glass. In till stan och kolla på Mc Killar och sprang sedan snabbt som fan till bussen och åkte hem =)

En kanondag om jag får säga det själv. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0