Missade min skjuts från IKEA, skandal...

Vafan!!!!!!!!!!
Linus och Josse lånade Fiddes bil och skulle överraska mig på jobbet genom att hämta mig. Men de hade på något konstigt sätt fått för sig att jag stängde och skulle sluta klockan 21. Haha de mötte mig på bussen klockan 20.15 :P
Tusan jag som hade velat åka bil hem VAFAN!
Världens bästa vänner har man ju i alla fall!

Linus har fått jobb, fyfan vad fint =) Grattis till han och nu ska han åka tillbaka till Sverige imorgon typ. Ush vad fuskigt, han ska till Liseberg! BLÄÄÄ!

Nu ska vi ner och köpa choklad och kolla på The guardian :):) Love

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja det va ju fan så typiskt! Då skulle du fan fått åka rally istället för den tråkiga bussen! :P Får ta det en annan gång. Men god mat var där iaf ;) haha

2009-06-02 @ 21:53:21
Postat av: Anonym

du och din jävla mat :)

2009-06-03 @ 00:44:12
URL: http://matttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0