Jag vill också till Göteborg

God morgon!

Vet ni vilken som är Matildas favoritstad? Jo självklart Göteborg! Jag älskar den staden över allt annat! Och nu satt jag och bokade biljett med Linus, så ikväll vid halv 7 kommer han bosätta sig i Göteborg över natten hos Micke och jag är nog mest avundsjuk i hela världen! Tänk att bara få strosa runt på gatorna, shoppa, Liseberg, gå på den nya bion som jag älskade så mycket när jag var där, träffa vänner och ja ni vet..

Jag ska fanimej åka till Göteborg när jag är hemma. Saknar alla så jävla mycket i hstd också, börjar bli olidligt.

Skulle faktiskt dragit ut och tränat i morse, jag var helt inne på det men självklart när jag bestämt mig så blir det inte av.



Jag & issa för 4 år sedan, i Gbg på Ullevi och kollar Sverige
Hoppas du blir dräggfull ikväll på vinbrännbollen, hade velat vara där med dig <3


I want to let go

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har legat hemma hela dagen.... är så arg

på min arma kropp. men bättre det än att sjukan

skulle hålla i sig till studenten.

2009-06-03 @ 22:01:59
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0