Första festivalmänniskan är Redan på plats!

Haha läste precis att första människan redan sitter och väntar i Hultsfred och då är det ju faktiskt 1 vecka och 3 dagar kvar till festivalen öppnar :) Koolt, synd att det inte var jag!

Hann också göra ett festivaltestet på rockpartys hemsida, är jag en festivalmänniska? Detta fick jag som svar efter att jag svarat på alla frågorna.

FESTIVAAAAAAAAL!

Det här med festival är verkligen din grej! Du har ju nära nog abstinens mellan festivalerna. Det spelar liksom ingen roll om det är regn eller sol, det är ju faktiskt festival!

Det stämmer så jäkla bra också! Gör testet du också, på rockparty.se

För övrigt så gick jag upp kl 10 idag, direkt upp på taket och stekte tills nu. Eftersom jag måste få i mig lite mat hade det varit bra med lite spagetti. Dags att vänja magen vid pasta, om 2 veckor lär det ju vara det enda jag har ätit hela veckan ;) Förutom all kebab och kinamat då....

SOLEN TAR IDAG ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0