Balen 2009

Självklart har jag hunnit ta massvis med bilder på Balen idag. Jag kom dit och mötte upp Andy och Teo. Kul att träffa dig Andy, vi kom fram till att det nästan var ett år sedan vi sågs, nämligen på studenten och det kändes alltför trist asså. Vi som umgicks så mycket förr. Det måste bli ändring, jag får komma hem lite oftare och han får komma upp! Träffade även massa andra sötisar som Robin & Hamps.. er blir man aldrig av med :) Jag ställde mig på robins långboard, hmm det där krävs nog lite övning för att klara av, men ack så kul när man kan...

Balen 2009 - Sannarp/Kattegatt/JB




Emma & Niklas var hur söta som helst!



Gabbe & Hoffe likaså. (Hoffe var dock jävligt full senare, haha hoppas han är vaken nu!)


  

Kanon snygg klänning!




Ida var lika glad och go som vanligt, för att inte tala om söt!




Söt Karin är hennes nya namn!




Så fint..




Snyggjävlar


  

Hyltetösarna och Söt Emma!


  

Åh, min blivande hultankompis "lilljonte" och Niklas, så fina så!


  

De där idrottarna... =)


 

Matilda: Rami är du full?
Rami: Nej jag har bara druckit upp en flaska fisherman...? :P




Mina favoriter, Andy, Robin och Hamps! <3
Så kul att träffa dig Andy.. åååh!


  

Jag och Robin gick ner på stranden, myspys var det.. saknar Tylösand!
Försökte lära mig långboard, hm jävlar så svårt sak att stå på! Men på Hultsfred ska han lära mig :)




Älskade Tylösand.. jag saknar det!

Nu sitter jag och tittar på Borat, går på tv1000 haha! Tokroligt verkligen. Som en banan i fil, gott och kul!


Kommentarer
Postat av: Gabbe :)

Hoffe var inte den enda som var full kan jag säga! Kul att ni kom och kollade, jag snor lite bilder :)

2009-06-10 @ 09:31:51
URL: http://gabriellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0