7 timmar kvar

Helt tokigt.. jag och josse sitter verkligen och räknar ner tills vi ska gå upp. Vi kanske helt enkelt bara borde gå och lägga oss? hm.. nu är det i alla fall 7 timmar kvar tills vi ska kliva ur sängen och bära ner våra väskor för trappen (pust)

Morgondagen kommer bli mycket najs. Komma hem, ut med hunden direkt fanimej, sedan fixa sig, äta lasagne och dra med brudarna mot Östra stranden i Emmas stuga <3 Åh, äntligen få umgås lite! Dricka pills och när vi kommer in till stan ska jag fanimej träffa ALLA på uteserveringen, så håll er där!! =)

Jag längtar till Onsdag, då man ska köra till Ljungby i vår bil, högsta volym och bara glida! Titta på vår fina vän som tar studenten och senare vidare hem till henne. Åh LOVE!


  

  



Nu är det din tur min söta BÄSTA vän!

Kommentarer
Postat av: frida

KOM HEM Nu..jag kommer stå vid busstationen imorgon kl 14 bara så du vet.. sen kommer jag krama ihjäl dig och gråta floder, min älskade!!! <3

2009-06-06 @ 03:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0