16 dagar kvar!

Fan vad gött, bara lite mer än 2 veckor kvar tills man drar iväg i bilen mot Hultan igen! Det älskade paradiset! Jag längtar så mycket så det spritter i mig.

Skulle ju kollat på The hangover men självklart har jag bara fått ner trailern. Det var visst några på jobbet som sa att den var bra idag. Vi får väl se.

För övrigt har det nog knappt varit så här fint väder här någonsin och därför är det tråkigt att när man väl slutar tidigt så är man så jävla trött och nästan sjuk med tror jag. Ont i bihålorna, kan inte andas med näsan, ont i huvudet och känner mig febrig.. hm? det måste bort till Hultan i alla fall..

Jag önskar att vi aldrig hade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0