Paraply och gummistövlar snart på inköpslistan!

God kväll!

Att införskaffa

Paraply, trött på att gå i regnet hem från jobbet varje dag. (kanske ett par gummistövlar med?)
En väska som paraplyet kan ligga i, min stora andra är ett fett hål i.
♥  Blå mockajacka (önsketänkande!)
- - - - - - -  - -  - - -  - - - -  - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - -

Denna dagen har varit lite som gårdagen om man säger så. Fast idag jobbade jag tidigt och hade faktiskt blivit av med min huvudvärk. Mådde väldigt bra i morse, var utvilad osv. Men framåt 10 på morgonen så kom det tillbaka. Huvudvärk, magvärk och självklart feber. Självklart skulle jag inte gå hem, jag ska ha alla pengar jag kan få. Kommer ha jobbat 11 dagar denna månaden om jag klarar det sista... det blir ju inga pengar alls?

Kom hem och hoppade direkt ner i soffan och har sedan dess legat här och degat. Nu mår jag lite bättre efter en dusch i alla fall. Hoppas man blir bra till imorgon, annars blir det 4 alvedon och jobb!

Längtar så till nästa helg!

Kommentarer
Postat av: anchelica

vet inte om du vet men det finns såna kosta snygga mockajackor i olika färger på gekås, snygga och kostar 700 tror jag :)

2009-07-30 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0