Tatuering i nacken?

Har länge funderat över att tatuera mig i nacken, vet dock inte hur. Antingen ett tecken som står för mitt stjärntecken Oxen. Eller så vill jag ha något som står skrivet ner utmed ryggraden, det är sjukt snyggt. Något liknande Victoria Beckhams, den är riktigt fin faktiskt. Har ju pratat med Pablo och han sa att jag bara skulle ringa så jag antar att jag får tid nästan direkt om jag bara får fingrarna ur röven och ringer till honom,




oxen på japanska





oxen på kinesiska tror jag det var


Vilken tycker ni är snyggast?
Föresten, jag älskar potatismos, det är sååå gott! Ska göra det nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

längst ned skitsnyggt i nacken

2009-01-23 @ 14:13:39
Postat av: Martin

blivigt en klassiker att kika in din blogg om dagarna nu, ;) vilken tycker du själv är snyggast då? båda är snygga men om du ska ha den i nacken är nog den som är längst ner snyggast.

2009-01-23 @ 14:57:01
URL: http://brandto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0