Orka lida för att alltid vara fin?

God kväll bloggen!

Asså ibland förstår jag mig verkligen inte på människor som går i högklackat jämt. Vad fan har de för fötter? Igår gick jag i typ 10 cms klack. Gick till underbar, därifrån till Bolmens och därifrån och hem i ett järn. Hmm mina stackars trampdynor, dom dör nog snart känns det som. Och annars har jag aldrig haft ont, men just att gå så långt var ingen höjdare. Har ni aldrig ont i fötterna efter en kväll ute?
Så ikväll kan jag svära på min farfars grav att jag ska ha converse eller i alla fall något platt! =)

Har tillbringat dagen på Sannarp, tittade på hbk-fff. Det var en ganska rolig men kall match som hbk tog hem med 3-0 tror jag bestämt. Därefter hämtade pappa mig och vi gjorde potatisgratäng med fläskfilé. Det var mumma mumma och jag måste säga att jag är världsbäst på att göra sås! Så om ni någon gång vill ha god sås, ring mig =) Matilda fixar.

Nixpix, lite make up sen hem till Anton o fira lilla Alex pancho tonfisk! Grattis i efterskott på 19 års dagen! Issa anländer snart så jag får nog sno på ett kål nu va. (smått bakis fortfarande?)

Over and.. out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0