Hujedamej, köttsoppe nu igen

Sitter nu och tittar på Emil i Lönneberga, haha tokkul. Emil gör hyss hela tiden och lilla ida som inte tycker så värst bra om köttsoppa nämner "Hujedamej, köttsoppe nu igen". Haha garv!

Idag har jag tränat på gymmet med Malin och Josse sen åkte jag hem till pappa o gjorde lasagne =) Gott! Ikväll blir det fest, ska först hem till bornhager och sen blir det underbar lutar det åt, om det är gratis som det står annars så skiter jag fan i det. För jag tänker då inte betala för sån skit.


HUJEDAMEJ VAD KUL DET SKA BLI PÅ TISDAG I OSLO. Vi ska bo hos Jennie min kusin, tacktacktack och hon ska ge våra CV till hennes chef o se om man kan få jobb på en klädaffär, det låter fint =)=) hade varit kalas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0