Det var den tisdagen..

Börjar dagen med att klockan ringer 10.00 och som vanligt bara trycker jag av den och sätter om den på 10.30, hmm? Kanske verkligen är dags att skärpa till sig när det gäller detta! Jag måste verkligen komma upp tidigare på morgonen. Det är ett måste. Imorgon ska jag ringa på ett jobb, dock ett skitjobb men det hade varit skönt om man ändå bara kunde få ett så länge som man sökte nytt. Det är ju pengar i alla fall, jag kanske har ganska goda chanser att få det, hoppas hoppas!
Efter klockan ringt 10.30 gick jag faktiskt upp, åt 2 mackor, packade väskan och var på nautilus kl 11! Japp det är sant, andra dagen i rad och imorgon blir det likadant. Jag kör på hårdträning nu vettni. Har man sökt till lumpen så har man. Nu tränar jag för tillfället med Josse och Malin vilket är bra eftersom jag verkligen går dit så tidigt då.

Nu sitter jag och tittar på 13 snart 30, haha galet kul film faktiskt =) Hade ju inte tackat nej till hennes garderob med alla kläder och skor! Hmm.




Jag och Pablo på Martin och Antons inflyttningsfest. (han som lovat att tatuera mig !!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar när du skriveeeeer! tjhooo

jag måste få tag på någon mobil så jag kan ringa dig idag.

det suger

2009-01-21 @ 08:33:29
URL: http://iiiiiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0