vi drar till Oslo vi drar till Osloooo

Tjänna bloggen!

Jag må säga att det var en aningens jobbigt att gå upp kl 07.00 när jag somnade runt 4 tiden i morse. Hade en aningens svårt för att somna igår som ni kanske förstår om ni har läst nattens inlägg. Men men upp kom jag i alla fall och nu är vi på väg. Självklart ska det vara massa strul. Jag sitter och väntar på swebus i halmstad med josse och malin då jag ska ta fram mitt sms med biljetten. Hmm jag hade fått två biljetter bokade från oslo till halmstad och ingen biljett bokad dit. Aja fick ringa o krångla men fick ju åka med i alla fall så det var ju huvudsaken.
Vi passerade och åkte ifrån Gbg 10.15 så nu är det bara 3 timmar kvar. Jag må säga att tiden har gått väldigt snabbt,. Nästa stop är i Uddevalla sen är det raka spåret. Nu börjar snön dyka upp utmed vägarna också, jag antar att det kommer vara några minus när vi kommer fram, brrrrr..

Nu funkar mitt paint så kan väl slänga in lite bilder på en av lägenheterna vi ska titta på.




Tvrum typ



Kök med matbord




kök



Dusch/ toalett


Denna lägenheten gillar jag, ligger en liten bit utanför själva city, men kanonfin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0