Träningsvärk imorgon?

Jag säger bara PUST. Förstår knappt själv hur trött jag är. Började med 55 minuter basic step. Rätt kul, även om de flesta där inne går det passet varje vecka och kan varje steg utantill och jag o Malin inte hade testat innan och kom av oss lite då och då. Men det var kul, vi bara skrattade och fortsatte. Kan säga att det var väldigt kul och jobbigt, var helt täckt av svett när det passet var slut och min stackars mage lär ju knappt överleva imorgon. Till slut så var passet slut och det var dags för power, massvis med vikter och skivstänger överallt. Och jag må säga att mina armar lär inte heller vara så kaxiga imorgon! Haha men kul det med, nu siktar vi nog mot att fortsätta med träningen i Oslo, om det inte är på tok för dyrt. =)

Detta packade jag ner i min väska + en banan som var välbehövlig efter 2 timmars hårdträning!

♦ Vattenflaska - Team sportia
♦ Träningsskor - Asics skor (team sportia)
♦  Träningsbyxor - Röhnisch (team sportia)
♦  Träningslinne - Nike (team sportia)


   

   


Köpenhamn imorgon!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hade du ngn träningsvärk sedan :P

2009-02-25 @ 10:19:29
URL: http://brandto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0