Kladdiga chokladmuffins

Tjo!

Hemma hos mamma och pappa i deras lya nu. Föresten, träffade Petra igår. Gud vad kul och se den tösabiten igen! =) Glad blir man av hennes närvaro och alla hennes händelser från Thailand var väldigt roliga. Det mesta började med "jag var för full för att komma ihåg" eller "I was to drunk to remember" ;) Go girl!
Nu har jag precis gjort lite chokladmuffins med banan i. Mums, tänkte att mamma och pappa kunde få några sådana och jag saknar att baka. Har bara gjort en enda kladdkaka sedan jag flyttade. Tråk.
Ska stanna här tills klockan 5 då pappa kommer hem, eftersom jag får mat då. Min favoriträtt, det går ju bara inte att missa!

Har varit nere och pratat med surgubben till hyresvärd och imorgon kommer hon ju och tittar på lägenheten. Hoppas hon tar över den 1.mars, det hade varit skönt o sluppit allt och bara få flytta.

Nu har vi tackat Ja till lägenheten.! 3 rums med lutande tak av glas, takterass, massvis med ungdomar i lägenhetshuset, näst högst upp, havsutsikt, 2 våningar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0