Jag vill bli brun

Ja, när kommer sommaren egentligen? Tänk om det kunde bli en sån där jätte fin sommar med massor av värme, sol, bad och after beach. Det hade varit kanon.

Sitter här hemma hos mamma och pappa och har precis skrivit klart mitt personliga brev som vi ska lämna imorgon uppe i Oslo till min kusin. Hoppas hoppas hoppas. En klädaffär hade varit precis vad jag vill jobba i. För just det, imorgon åker jag Josse och Malin upp till Norge, Oslo. Kommer hem onsdag eftermiddag. Åååh. ge oss en av lägenheterna i Mars, hade varit så skönt o veta att man äntligen kommer någonstans.



Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till älskade vän!

2009-02-02 @ 16:04:36
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0