Imorgon flyttar vi

Tjena!

Få be om ursäkt för att jag är så slö på att skriva. Just denna veckan har väl varit en aningen mycket och som vanligt så skjuter jag upp packandet till sista minuten. Ja, när man ska packa ihop hela sitt liv och möbler så behöver man tid. Egentligen skulle jag vilja att jag var så duktig så jag packade realistikt, dvs: Kök i kökslåda, alla vardagsrumssaker i en låda och så vidare. Men nu kan man nog hitta tandborsten med basen till datorn om vi har otur. Kan bli intressant när jag ska packa upp imorgon i Oslo, haha! Kommer förmodligen bli helt tokig...

Idag har vi packat hela lastbilen full, tusan gubbar vad saker jag har! Det är ju hel knas! Trodde inte man kunde äga så mycket saker? Fast ifs,, om skor tar 2 lådor? haha vad tar då alla kläder?

Sitter och lyssnar på queen, tänker tillbaka på Hultsfred 07, 08 och vad som än händer ska jag tillbaka dit i år. Punkt slut!


  

   


Imorgon bitti går flyttbilen, bestämt 05.30.
6 timmars färd bort.

Vi hörs förmodligen imorgon, om jag får igång mitt trådlösa internet direkt! Då kanske det kommer upp bilder från lägenheten så håll utkik.



Matilda/- Snart en Norgebo

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att vi inte hinner säga hejdå..

2009-03-01 @ 13:29:49
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Postat av: Milie

MATILDA KOM HEM.! Saknar dig redan!

2009-03-01 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0