HJÄLP!

vet ni hur rädd jag var nyss? tur det finns internet och folk att prata med så man blir mindre rädd...

Sover hemma hos mamma o pappa i natt för jag skulle fixa mitt cv te imon.. så självklart så hör jag hundra % säkert att någon tar i källardörren, hunden kommer springandes och morrar som fan. pappa vaknar o går upp och hunden bara skäller som om någon är utanför. Gissa om man blir livrädd? Pappa tänker gå tillbaka o lägga sig så jag ropar på hhonom att det är någon i huset. "neeeje" JO!"!!! han kollar runt, hunden står vid dörren och morrar som fan. så nu har jag inte vågat sova sen klockan 01.00, blev så rädd så jag fick låsa min rumsdörr och försöka sova med tänd lampa, tror ni det hjälper?? ICKE!  Det roliga är att jag vet att jag inte "tror" att jag hörde hur ngn tog i dörren.  FÖr jag hade precis lagt mig och jag trodde det var pappa som var uppe o gick, men så började ju hunden morra... så frågan är: var är han?? jag vågar inte gå utanför min dörr och inte sova heller för den delen! Så typiskt när man ska iväg tidigt imon.. ska ju typ upp snart? =(

HELVETES HUS! OCH FAN TA FOLK ASSÅ !!! SOM GÖR SÅ MATILDA INTE FÅR SOVA!  ap trött men pulsen går ju i 293029302 slag per sekund

Varför morrar en hund om det inte är någon där? förklara det för mig pappa........


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjuven ränner runt kvarteret igen!

jag har "fått för mig" sådant flera gånger också.

men jag är fortfarande helt säker på att jag hörde rätt!

fast... vårt hus är stort och knakigt... but still.

annars är det väl något annat creapy.

2009-02-03 @ 08:36:01
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0