Tipsar om dusch-stuff

Alltid när jag får något nytt eller köper det själv så glömmer jag alltid att tipsa om det. Så nu blir det 3 saker på en gång! Shampo, balsam och duschkräm, allting är nytt och rena drömmen för kropp och hår!

Shampot och balsamet
kommer ifrån färjan som går mellan Holland och Tyskland (tror jag?). Mamma köpte det åt mig och det är verkligen jätte bra! Håret blir mjukt och för att inte tala om tjockt. Äntligen! Luktar frisör och visst är det ju lite roligare att "pumpa" ut krämen ur flaskan! Det kostade runt 100 lappen per flaska.


 

Sedan hade vi lite duschkräm.

Finns just nu att köpa på H&M för ynka 20 lappen. Sjukt gott luktar den och det är väl alltid bra?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0