Stop crying your heart out

 Oasis - bästa bandet just nu, spelas hela tiden om och om igen!

Precis kommit hem, pratat med älsklingen och nu tänkte vi sova lite jag och josse. Hon har suttit och garvat åt baksmällan hela kvällen här hemma tror jag. Det lät lite så på henne. Men jag må säga att det var en av de roligaste filmerna jag har sett.

Denna dagen på jobbet har varit katastrof, alldeles för mycket folk som är sjuka och ingen som kan hoppa in. Hm? Så fick jobba över 20 minuter idag för första gången när det var stängning. Jobbigt men visst, tiden gick väldigt snabbt. Imorgon ska jag stänga personalmatsalen själv. Skönt. Det är tusan det bästa som finns! =)=)

Snart är det fredag och då får jag träffa min familj och min underbara pojkvän! Fyfan vad jag är lycklig!




Nu vill jag till Norrköping!
Älsklingen och Josef!


Kommentarer
Postat av: Frida

tänker ställa mig vid busskuren och vänta på dig :D

2009-08-05 @ 11:13:29
Postat av: Anonym

vi måste ses på fredag!!!

tell u about it laaaateeey!

2009-08-05 @ 20:47:09
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0