Några dagar kvar, sen Hstd!

Hejsan allihopa!

Sitter och tittar på Fucking Åmål nu, haha tusan vilka minnen. Undrar hur många gånger man har sett den filmen. Herregud vilka problem alla har i den filmen, de har verkligen lyckats få med allt. Haha.

Tänk om denna jobbdagen bara kunde ta slut nu, så skönt det hade varit. Idag ska jag vara avlösare till kassan, uppvasken och kantinan samtidigt som jag ska vara ute i disken där man fyller på alla tårtor osv. Hoppas dagen går lika snabbt som igår. För snart är det fredag morgon och då ska jag åka till Hstd redan vid 07.30 på morgonen. Sedan ska jag till herr doktor på dagen och frisören på lördag morgon! Göttans.

Jag saknar min Martin, tusan bananer!






Självklart pissväder idag igen vilket innbär as mkt folk på ikea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0